(575)                           SOUS LE RÈGNE DE CHARLES VI.                              335
Saint Germain du Vielz Corbueil le quart par la main de mes execu­teurs, en vestemens et aournemens plus necessaires, es quelx soient mis mes armes.
Item, pareillement à Nostre Dame de Corbueil.
Item, l'autre part aux povres orfelins de ma parroiche, à faire aprendre à mestier, et aux povres pucelles marier.
Item, la quarte et derreniere partie à faire amender et parer le chemin du Puis de l'eglise du Vielx Corbueil jusques à l'eglise Saint Jaques, et ou cas que la quarte partie pour ce ordonnée montera plus que la réparacion du dit chemin, je vueil le résidu estre donné à la fabrique de Saint Jaques.
Et vueil et ordonne que ceste moye presente ordonnance soit et vaille comme testament, et soit mise en forme publique comme valable en presence de pluseurs. Fait par moy l'an, le mois et jour dessus diz.
Item, je laisse à messire Jehan Berthe ma meilleur robe de tant de pieces qu'il y a après la suer maistre Jaques Loron.
Et estoient ainsi signés, comme dit est dessus :
Ita est. J. de Noyers.
C'est assavoir, que ou dit roole, en marge, au commencement, sur la xe ligne qui se commence : — Item, je ordonne une tumbe estre faicte et mise ou lieu dessus dit au pris de dix frans, et cetera, — estoit escript, f acta est.
Desquelles choses dessus dictes les diz amis requirent aus diz notaires avoir lettres; si leur en firent et octroyèrent ces presentes, ausquelles nous, en tesmoing de ce, à la relacion d'iceulx notaires, avons mis le seel de la dicte prevosté de Paris, l'an et jour dessusdiz.
Ainsi signé : D. Yvier. Preudomme.
Collacio facta est cum originali.
(Bibl. Nat., Dép. des mss., Collection Moreau, 1162, fol. 4i8 v°.)